۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

درخواست مادر فرزاد کمانگر از هموطنان داغدار

خبرگزاری هرانا - مادر فرزاد کمانگر، معلم اعدام شده کرد طی پیامی از همه وجدان های آگاه که در این مدت به هر شیوه با خانواده وی ابراز همدردی کرده اند تشکر کرد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، وی در این پیام افزوده است به دنبال اعدام 5 تن از فرزندان برگزیده این ملت در صبحگاه 19 اردی بهشت ماه همه افراد آزاده و آزاده اندیش به شیوه ایی به ابراز همدردی با خانواده آنان پرداخته است و این چنین حمایت و پشتیبانی آحاد ملت از فرزندان آن ها ثابت کرد که ملت تا ابد شهدا و آرمان انسانی آن ها را فراموش نخواهد کرد.
دایه سلطنه مادر فرزاد کمانگر افزود، اطلاع پیدا کرده ام که با وجود سپری شدن چهلم شهدا اما تعدادی زیادی از مردم به پاس احترام به شهدا طبق عرف و سنت هم چنان اقدام به پوشش لباس سیاه و هم چنین توقف مراسمات عروسی در شهرهای مختلف کرده اند.
من ضمن تشکر و قدردانی از همه این افراد، دیگر لزومی به ادامه انجام چنین کارهایی را جایز نمی بینم زیرا همه آزادیخواهان در روز پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه و چهلم جانباختگان نشان دادند که خون شیرین، فرهاد، فرزاد، مهدی و علی امروز در قلب فرزندان دلیر این ملت جاریست و ادامه راه آنان بهترین پاداش به جانباختگان این سرزمین هست. بار دیگر به مقاومت همه زندانیان سیاسی درود و سلام می فرستم.