۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

چرا حكم تعليق قاضي مرتضوي اجرا نمي شود؟

خبرگزاری هرانا - پدر محسن روح الامينی، از قربانیان سوله ی کهریزک، در جديدترين اظهارات پس از انتشار حكم دادگاه بدوي كهريزك به نقش مرتضوي و قضات دستور دهنده براي اعزام بازداشت شدگان به كهريزك اشاره كرد و گفت: بخش ديگري از اين پرونده مربوط به دادستان سابق تهران و معاون وي مي باشد و در عین حال که چندين ماه است درخواست تعليق آنها صادر شده ولي هنوز اقدامي در این رابطه صورت نگرفته است.
به گزارش جهان، عبدالحسين روح الاميني در خصوص سرنوشت پرونده متهمين دادگاه كهريزك گفت: آقاي مرتضوي و معاون ايشان و هم چنين دادياري كه احكام آنها را به دستور دادستان سابق تهران نوشته بود، چندين ماه است كه درخواست تعليق شان توسط دادسراي انتظامي قضات، كيفر خواستش صادر شده تا محاكمه آنها انجام شود،اما متاسفانه بنا به دلايلي كه براي ما چندان معلم نيست متوقف مانده است.
وي اظهار اميدواري كرد: طبق وعده اي كه رئيس قوه قضائيه و رئيس دادگاه انتظامي داده اند اميدواريم رسيدگي به اين مرحله نيز شروع شود.
پدر روح الاميني در گفت وگو با هفته نامه مثلث به نحوه رسيدگي به پرونده كهريزك اشاره كرد و گفت:ت اكنون در مسير رسيدگي به شكايت ما مانعي وجود نداشته است.