۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

بی خبری مطلق از آزاد کمانگر دانشجوی سنندجی

خبرگزاری هرانا – پس از گذشت 10 روز از بازداشت جمعی از دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی یزدان پناه سنندج خانواده کمانگر از وضعیت آزاد کمانگر اطلاعی ندارد.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، آزاد کمانگر دانشجوی دانشکده فنی و مهندسی یزدان پناه سنندج و خواهر زاده فرزاد کمانگر معلم اعدام شده در 19 اردیبهشت از تاریخ 6 خرداد ماه مفقود شده است و پس از گذشت بیش از 9 روز هیچ اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست. خانواده وی در تلاش برای یافتن فرزندشان به تمام ارگان های اطلاعاتی، انتظامی و قضایی در سنندج مراجعه نموده و تا کنون موفق به این امر نشده اند.
اقوام وی در گفتگو با گزارشگران هرانا اعلام کردند موبایل وی از 10 روز پیش تا کنون خاموش است و تا این لحظه نیز هیچ ارگانی مسئولیت بازداشت، آزاد کمانگر را بر عهده نگرفته است، وی خاطر نشان کرد خانواده کمانگر نسبت به سرنوشت او به شدت نگران هستند.
لازم به یادآوریست ماموران وزارت اطلاعات در پی برگزاری مراسمی در دانشکده فنی یزدان پناه برای اعدام شدگان 19 اردیبهشت اقدام به بازداشت 6 دانشجویی این دانشگاه نمودند و در مراجعه به منزل آزاد کمانگر نیز ضمن تفتیش منزل قصد بازداشت او را نیز داشته اند.