۱۳۸۹ خرداد ۱۳, پنجشنبه

وضعیت نامعلوم بهروز جاوید تهرانی در پی انتقال به سلول انفرادی

خبرگزاری هرانا - وضعیت بهروز جاوید تهرانی، زندانی سیاسی محبوس در زندان رجایی شهر کرج که مورخ 10 خردادماه به سلول انفرادی منتقل شده، نامعلوم است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مسئولان زندان از رساندن برخی وسائل ضروری به دست آقای جاوید تهرانی که توسط برخی از زندانیان تهیه شده بود، ممانعت به عمل آوردند و گفته اند که فرستادن هیچ وسیله ای برای زندانیان محبوس در سلول انفرادی عموما و برای بهروز جاوید تهرانی خصوصا، ممکن نیست.

شواهد حاکی از فشار مسئولان بر این زندانی سیاسی است.

هم چنین از سرنوشت بهرام تصویری و محسن بیک وند، دو تن دیگر از زندانیانی که تازه به سلول انفرادی منتقل شده اند نیزاطلاعی در دست نیست.

بهرام تصویری به دلیل شکستی دست و پا و محسن بیک وند بر اثر سوختگی بدن، وضعیت جسمی نامساعدی دارند که اکنون و پس از منتقل شدن به سلول انفرادی و عدم رسیدگی پزشکی، ایشان از لحاظ جسمی در معرض خطر جدی قرار گرفته اند.

بهروز جاوید تهرانی، از قربانیان قیام 18 تیر به همراه بهرام تصویری، محسن بیک وند و تنی چند از دیگر زندانیان تحت فشار و شکنجه در زندان رجایی شهر، به تازگی و در پی انتشار اسناد شکنجه و تجاوز به زندانیان در زندان رجایی شهر به سلول انفرادی منتقل شده اند.