۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

تهدید روسای دانشگاه ها توسط وزارت علوم


اخبار روز:

وزیر علوم روسای دانشگاه ها را تهدید کرد که با دانشجویان ناراضی و مخالف با دانشگاه ها برخورد سخت تری داشته باشند. وی تاکید کرد: وظیفه شما فقط رفتن به سر کلاس نیست و اگر دانشجویان در شما کاهلی و کوتاهی ببینند خود وارد صحنه می‌ شوند و با افرادی که می‌ خواهند دانشگاه را محیطی برای فعالیتهای جناحی قرار دهند برخورد خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، کامران دانشجو پنجشنبه در نشست هیئت رئیسه دانشگاهها و مراکز پژوهشی و پارکهای علم و فناوری به دانشگاه مطلوب از دیدگاه آیت الله خمینی اشاره کرد و گفت: از نظر بنیانگذار جمهوری اسلامی، دانشگاه کارخانه آدم سازی است و برای رسیدن به این هدف باید اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه ویژگیهای خاص خود را داشته باشد.
وی همچنین گفت: دانشجویان باید ولایت ‌مدار باشند و در همه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی و سیاسی مرز بین خود و دشمن را شفاف ببینند تا فتنه و فتنه ‌گر فرصت طرح در دانشگاه و دانشجویان را در خود نبیند.
وزیر علوم دولت احمدی نژاد تاکید کرد: فضای دانشگاهها باید مردمی و آکنده از مکارم اخلاقی باشد نه این که بنگاه سیاسی برای جناحهای گوناگون تبدیل شود.
اجلاس روسای دانشگاهها و هییئت رئیسه دانشگاههای کشور با حضور وزیر علوم، وزیر اطلاعات، رئیس سازمان انرژی اتمی و ... در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است.