۱۳۸۹ خرداد ۶, پنجشنبه

تجمع سکوت صدها دانشجوی دانشگاه های فردوسی و آزاد مشهد در سالگرد دوم خرداد

خبرگزاری هرانا - در پی فراخوان دانشجویان سبز دانشگاه های آزاد و فردوسی مشهد برای تجمع سکوت در این دانشگاه ها ، تجمع سکوت در سالگرد دوم خرداد در دراین دو دانشگاه برگزار شد.
به گزارش دانشجونیوز، صدها تن از دانشجویان دانشگاه های آزاد مشهد و فردوسی در این تجمعات در صحن این دو دانشگاه شرکت کردند.
دانشجویان دانشگاه آزاد مشهد طبق قرار قبلی مقابل ساختمان سلف سرویس این دانشگاه متحصن شدند.
گفتنی است دانشجویان در این تجمع که با سکوت کامل برگزار شد، با در دست داشتن پلاکاردها و نماد های سبز از جنبش سبز و آقایان موسوی و کروبی حمایت کردند.
در پایان این تجمع دو ساعته رئیس و تعدادی از کارکنان حراست دانشگاه ازاد مشهد دانشجویان را به برخورد انضباطی تهدید نمودند.
همچنین گفتنی است صدها تن از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در سالگرد دوم خرداد و در اعتراض به تفکیک جنسیتی و بی حرمتی به دانشجویان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
صدها تن از دانشجویان این دانشگاه با حضور در مقابل دانشکده مهندسی  از ساعت 12 تا 3 عصر یکشنبه دوم خرداد در این تجمع شرکت کردند.
هم چنین در چند مورد بین دانشجویان معترض و بسیجی ها درگیری لفظی پیش آمد که با خویشتن داری سبزها از وقوع درگیری جلوگیری شد.
شایان ذکر است در حاشیه مراسم یکی از بسیجی با این ادعا که ما در به هم زدن مراسم های شما تخصص داریم سعی در تحریک دانشجویان داشت که ناکام ماند.