۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

اعدام دیگر بس است!

جمعی از مادران و زنان ایرانی کلن

• فراخوان برای تحصن: دوسلدورف، مقابل پارلمان ایالتی - روزهای دوشنبه ۳۱ مای و و سه شنبه اول ژوئن ...
اخبار روز: 

پیام مادر فرزاد کمانگر:
اعدام دیگر بس است!


هم میهنان عزیز و آزاده!

بیش از دو هفته از اعدام 5 زندان سیاسی فرزاد کمانگر، شیرین علم الهولی، علی حیدریان، مهدی اسلامیان و فرهاد وکیلی می گذرد. اعدام هایی که در ابهام صورت گرفت وحتی به خانواده و وکیل آنها هم اطلاع داده نشده بود. اعدام هایی که به گفته ی وکیل سه تن از آنان اتهاماتشان غیر واقعی و جرم شان فقط آزادی خواهی بوده است. با وجود گذشت بیش از دو هفته از اعدام آنها اما پیکراین اعدامیان هنوز به خانواده هایشان تحویل داده نشده است.
مادر فرزاد در پیام خود به شرکت کنندگان در مراسم بزرگداشت فرزاد و دیگر جانباختگان در شهر فرانکفورت می گوید:
"من فرزادم را از دست دادم ولی نگذارید مادران دیگر داغدار شوند؛ اعدام دیگر بس است!"   پیام مادری که نمی خواهد این داغ را مادران دیگر تجربه کنند و به زندانیان دیگر می اندیشد که در خطر اعدام هستند و از ما می خواهد که سکوت نکنیم و برای آزادی آنان تلاش کنیم.

ما عده ای از مادران تصمیم گرفتیم پیام انسانی او را ارج بگذاریم و در این راه گام برداریم. ما مادرانی که خود درد و رنج و سختی های بزرگ کردن فرزندانمان را لمس کرده ایم و می دانیم چه پستی و بلندی هایی را باید گذراند تا فرزندی را به جامعه تحویل دهیم. می دانیم که شب هایی که برای فرزندانمان لالایی می خوانیم و در آغوش می گیریم به آینده ای می نگریم که او را موفق برای خو د و جامعه می بینیم. و با امید به آن روز هر سختی و باری را متحمل می شویم. دایه سلطنه مادر فرزاد سختی بزرگ کردن فرزاد را که با فقر و نداری بود از یاد برده بود چرا که افتخار می کرد که فرزندش معلم است وآینده سازان سرزمینش را آموزش می دهد. اما فرزاد معلم را از او گرفتند.
حال مادر فرزاد از ما می خواهد که نگذاریم مادران دیگر داغدار شوند. ما عده ای از مادران و زنان بدنبال در خواست مادر فرزاد و برای نه گفتن به اعدام در مقابل پارلمان ایالتی نورد راین وستفالن در شهر دوسلدورف تحصن می کنیم و از همه مادران، زنان و مردان آزادیخواه می خواهیم که در این تحصن شرکت کنند و از پارلمان ایالتی بخواهیم که ما را در این راه یاری کند.

مکان: دوسلدورف مقابل پارلمان ایالتی
Platz des Landtags 1
40221 Düsseldorf

زمان: دوشنبه 31 مای 2010 تا سه شنبه 01.06.2010
هر روز از ساعت 11 صبح تا 4 بعد از ظهر
تلفن تماس: 01635931237

جمعی از مادران و زنان ایرانی کلن