۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

مصاحبه در حمایت از انتخابات و سخن علیه موسوی و کروبی!



در حالی که هنوز دیدارهای نوروزی احزاب و گروههای سیاسی با زندانیان سیاسی ادامه دارد، بازجویان تعدادی از زندانیان را برای مصاحبه بر علیه موسوی و کروبی تحت فشار قرار داده اند.در این تماس های مکرر از آنان خواسته شده ضمن تایید نتایج انتخابات، صحت دادگاهها و عدم فشار به زندانیان در زندان ها را تایید نمایند.این فشارها در حالی است که بسیاری از آزادگان جنبش سبز موظفند هر چند روز برای تمدید دوره مرخصی اقدام نمایند.
کلمه:بازجویان با تماس های مکرر، تعدادی از زندانیان را برای مصاحبه جهت تایید و صحت دادگاهها تحت فشار قرار داده اند.
به گزارش وب سایت جرس در حالی که هنوز دیدارهای نوروزی احزاب و گروههای سیاسی با زندانیان سیاسی ادامه دارد، بازجویان تعدادی از زندانیان را برای مصاحبه بر علیه موسوی و کروبی تحت فشار قرار داده اند.
در این تماس های مکرر از آنان خواسته شده ضمن تایید نتایج انتخابات، صحت دادگاهها و عدم فشار به زندانیان در زندان ها را تایید نمایند.
این فشارها در حالی است که بسیاری از آزادگان جنبش سبز موظفند هر چند روز برای تمدید دوره مرخصی اقدام نمایند.
بازجویان طی تماس های مکرر با برخی از افراد تنها شرط تمدید مرخصی افراد را مصاحبه و نقد جنبش سبز و اعلام برائت از رهبران آن اعلام نموده اند.
بنا به گزارشات رسیده این فشارها بر افرادی که تحت فشارهای دوران بازداشت مجبور به اعتراف شده اند شدت بیشتری دارد. این در حالی است که طی مدت اخیر برخی از بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات که در نمایش های تلویزیونی نیز مجبور به اعتراف شده بودند طی مصاحبه های به تکرار اعترافات گذشته پرداخته اند.
گفتنی است بر اساس شواهد موجود این مصاحبه های اجباری حتی برای حامیان افراطی دولت نیز دیگر جاذبه ندارد و معلوم نیست این افراد با اصرار بر تکرار چند باره اشتباهات خود چه هدفی را بجز ناآرامی و ایجاد تنش در جامعه دنبال می کنند

.