۱۳۸۹ تیر ۲۶, شنبه

منتظر محاکمه آمرین هستیم/ اجازه سوء استفاده علیه نظام نمی‌دهیم


کلمه:
پدر یکی از شهدای حوادث بازداشتگاه کهریزک در سال گذشته با صدور بیانیه ای از پیگریهای صورت گرفته در این خصوص  تشکر و تاکید کرد: مسئولین قوه قضائیه و دادستان وقت که دستور انتقال این جوانان مظلوم به کهریزک را دادند پاسخگوی اصلی هستند. وی همچنین محاکمه و مجازات عاملین و آمرین این جنایت عبرتی برای آینده و زمینه اصلاح رویه ها خواهد بود و ما ضمن پیگیری حقوق این شهید اجازه هر گونه سوء استفاده را به جریانهای سیاسی داخلی و یا بیگانگان نخواهیم داد.
به گزارش مهرمتن کامل بیانیه علی کامرانی پدر شهید محمد کامرانی چنین است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من قتل مظلوما لقد جعلنا لولیه سلطانا ( قرآن کریم )
حضرت امیر علیه السلام در نامه به مالک اشتر: ای مالک بر حذر باش از ریختن خون به ناحق …… اولین چیزی که در قیامت سئوال خواهد شد ، از خون به ناحق ریخته است( نامه ۵۳ نهج البلاغه)
یکسال گذشت ، یکسال به امتداد یک عمر با زخمی با عمق یک اقیانوس متلاطم ، با صبری به سنگینی کوه، فراقی جانسوز را تحمل کردیم و وجودمان چون شمع عمر فرزند دلبندمان ، آرام آرام آتش گرفت و آب شد . اکنون در اولین سالگرد جاودانگی جگر گوشه و میوه قلبمان شهید مظلوم محمد کامرانی ، با حمد و سپاس به درگاه الهی که به ما صبر عنایت فرمود و عرض ارادت به پیشگاه ائمه هدی و امام زمان علیه السلام که یادشان آرام بخش روح و تسلی قلبمان بوده است موارد زیر را به عنوان مهمترین دغدغه ها و مطالب خود مطرح می نمائیم.
۱- ما با همان سلاح برنده توکل و با همان امید نورانی توسل به اهل بیت علیهم السلام ، با قاطعیت ، پیگیر احقاق حق فرزند عزیزمان می باشیم و از تمامی امکانات و فرصت ها و ارتباطات حقوقی و قانونی کشور استفاده می کنیم و در عین حال از تمامی مسئولین و دست اندکاران نظام از مقام معظم رهبری ، رئیس محترم قوه قضائیه ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، اصحاب رسانه و آحاد ملت ایران که هر کدام به نحوی التیام بخش درد جانکاه ما بوده اند تشکر می کنیم و اطمینان داریم که این حمایتها همچنان ادامه می یابد و البته در راس آنها « حسبنا الله و نعم الوکیل، نعم المولی و نعم النصیر».
۲- آنچه که سال گذشته در چنین روزهایی تلخ و تیره در کهریزک رخ داد لکه سیاه و ننگینی است که توسط عده ای جنایتکار از خدا بی خبر بر این ملت و نظام تحمیل شده و لذا علاوه بر اینکه از نظر فردی، اولیای دم حق پیگیری را دارند ، از نظر اجتماعی نیز فلب میلیونها ایرانی مسلمان و آزادگان جهان جریحه دار است و لذا باید با محاکمه و مجازات عاملین و آمرین این جنایت در هر سطح و مقام ، این لکه ننگ از دامان نظام پاک شود و عبرتی گردد برای آینده و زمینه اصلاح رویه ها باشد و تاریخ آینده نیز از این مقطع به نیکی یاد کند . و به همین دلیل نیز تمامی مسئولان نظام باید با حساسیت و دقت این موضوع را دنبال کنند.
۳- در دیدارهایی که همراه با سایر اولیای دم با مسئولین کشور و به خصوص مقام معظم رهبری داشته ایم ، به شکل خاص شخص مقام رهبری بر حمایت بیدریغ خویش و پیگیری موضوع تاکید فرموده اند، و لذا شایسته است سایر مسئولین و بخصوص قوه قضائیه با قاطعیت موضوع را دنبال کنند. از نظر ما نیز به حول و قوه الهی این تیری است که رها شده و دیر یا زود بر سینه جنایتکار و جانیان اصلی خواهد خورد و همانگونه که رهبر معظم فرموده اند : «چنانچه عنوان مجرمانه ثابت شود ، هیچکس در حاشیه امن نیست» . لذا مسئولین قوه قضائیه و دادستان وقت که دستور انتقال این جوانان مظلوم به کهریزک را دادند پاسخگوی اصلی هستند.
۴- ما ضمن تشکر از اقدامات دقیق ، خداپسندانه و زحمات شبانه روزی چندین ماهه مسئولین ذیربط در حوزه قوه قضائی نیروهای مسلح و ضمن اظهار رضایت و اطمینان و آرامش از روند دادگاه و احکام صادره امیدواریم این احکام هر چه سریعتر قطعی و اجرایی گردد. البته نه از بابت عقده گشایی حقیر بلکه از بابت درس عبرت برای آینده و اصلاح رویه ها.
۵- مطالبه اصلی و اولیه ما همان محاکمه ، و مجازات آمرین این جنایت می باشد و امیدواریم رئیس قوه محترم قضائیه و سایر مسئولین هر چه سریعتر مرحله بعدی پرونده را نیز اجرایی نمایند و نگذارند دشمنان این ملت و نظام سوء استفاده و بهانه جویی نمایند، و البته این حق مسلم ماست و خداوند برای ما مشروع قرار داده است که مطالبه خون به ناحق ریخته فرزندانمان را بنمائیم و به عنوان اولیای دم تا آخرین لحظه عمر خود از پای نخواهیم نشست.
۶- آخرین و بلکه یکی از مهمترین نکات اینکه ما نمی گذاریم خون پاک فرزند مظلوم و عزیزمان توسط جریانها ، احزاب ، جناحها و گروههای سیاسی از هر نوعی مورد سوء استفاده قرار گیرد و به آنها با قاطعیت اعلام می کنیم که با هوشیاری حرکات آنها را زیر نظر داریم و بخصوص بخوبی واقفیم که این جریانات و رسانه های آنها فقط در فکر امیال سیاسی آلوده خود هستند و بخصوص همچون گذشته هرگز اجازه نمی دهیم خارج نشینان بیگانه صفت، برای مطالع پست دنیوی خود از خون پاک فرزند ما سوء استفاده نمایند . در پایان به امام زمان علیه السلام که صاحب خون تمامی مظلومان و بخصوص سید مظلومان ابا عبدالله الحسین ( علیه السلام ) است توسل می جوئیم که : این الطالب بدم المقتول بکربلا…
در این غروب جمعه ۲۵/۴/۸۹ در روز میلاد پرچمدار قیام کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام که دقیقاً مصادف با اولین سالگرد عروج جانسوز فرزندمان می باشد ، از منجی عالم بشریت و منتقم خون مظلومان یاری می جوئیم و امیدواریم هر چه زودتر با ظهور آن عدالت گستر همه جهانیان طعم شیرین عدالت را بچشند.
وسیعلم الذین ظلمو ای منقلب ینقلبون
علی کامرانی ( پدر شهید )
۲۵/۴/۸۹