۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

دستگیری صد و پانزده تن در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی

خبرگزاری هرانا - سردار عليرضا اکبرشاهي فرمانده انتظامي استان تهران از دستگيري 115 نفر تن از شهروندان که از ایشان به عنوان "اراذل و اوباش" باد می شود ، طي اجراي طرح امنيت اجتماعي خبر داد.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامي استان تهران پيش از ظهر سه شنبه در نشست خبري چهارمين مرحله اجراي طرح امنيت اجتماعي استان تهرن افزود: اين تعداد از ابتداي خردادماه جاري تاکنون شناسايي و دستگير شدند.

وي دلیل دستگیری این افراد را لزوم رعايت نظم عمومي و برقراري آرامش عنوان کرده است.

سردار اکبرشاهي در پاسخ به پرسش علت  آزاد شدن اين افراد پس ازمدت کوتاه و برگشتن آنها به متن جامعه تاکيد کرد: حدود وظايف پليس و حيطه فعاليت هاي اين دستگاه انتظامي در قانون مشخص شده است و اين ارگان نيز تنها به وظايف قانوني خود در راستاي برقراري نظم و امنيت عمومي عمل مي کند.

رئيس پليس استان تهران نتايج اجراي طرح هاي اجتماعي در سطح استاتن تهران را مثبت ارزيابي کرد و افزود: اين طرح  در قالب هاي متعدد شامل، شناسايي و جمع آوري معتادين پر خطر، مبارزه با متخلفين اقتصادي، برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر و دستگيري اراذل و اوباش از ابتداي امسال تا کنون اجرا شده است.

سردار اکبرشاهي بيان داشت: طرح امنيت اجتماعي تعطيل شدني نيست و با قوت هرچه بيشتر به عنوان يکي از اولويت هاي مهم برنامه پليس در سطح استان و شهرستانهاي استان تهران اجرا مي شود.

فرمانده انتظامي استان تهران از همراهي و همکاري دستگاه قضايي در اجراي طرح امنيت اجتماعي خبر داد.