۱۳۸۹ خرداد ۲۱, جمعه

شرکت حامیان مادران عزادار ایران در تظاهرات 12 جون در کنار دیگر گروهها و هموطنان آزاده در لس آنجلس






Supporters of "Mourning Mothers" of Iran in Los Angeles

حامیان "مادران عزادار ایران" در لس آنجلس




                   شنبه 12 جون ساعت 7:00- 4:00،مقابل ساختمان فدرال

یکسال از روزهای پرشکوه خیزش  دگرباره مردم ایران گذشت، سالی پر از داغ و درد. و اینک پس از گذشت یکسال از این جنبش  و سی و یك سال از انقلاب بهمن، همچنان داغ  بر داغ هایمان می افزایند و ماهمچنان  شاهد اعدام ، شکنجه و در بند شدن فرزندان خود هستیم .

امروز مادران عزادار  ایران ، مادران سر گردان پشت در زندان ها،  مادران نا پدید شده گان  وما حامیان آنان، دور از خاک وطن، همزبان با مادر فرزاد کمانگرمی گوییم  :«نگذارید مادران دیگرداغ دار شوند».

این احساس مشترک همه ماست ما که سال هاچشم انتظار آزادي، عدالت و برابری هستيم . نباید اجازه دهیم فجایع تاریخی دهه ۶۰ دوباره تكرار شود.

ما همصدا با مادران عزادار، خواهان توقف بلادرنگ اعدام ها،  آزادی  بی قید و شرط کلیه زندانیان سیاسی و دگراندیش  و محاكمه آمران و عاملان كشتار  فرزندان سرزمین مان درطی سی و یکسال گذشته هستیم.

ما از جهانیان استمداد می طلبیم. وخواهان دیدار فوری گزارش گران ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد از ایران هستیم. .همچنین از تمام مردم ایران و جهان می خواهیم كه از جوانان ما به صورت گسترده حمایت و از انجام این چنین اعمال بیرحمانه به هر طریق ممكن جلوگیری كنند.



روز شنبه 12 جون گرد هم خواهیم آمد تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلیران به خون خفته  یکسال اخیر،  همصدا با دیگر گروهها و هموطنان آزاده دردمشترک خود را به گوش جهانیان برسانیم.



نیز به این وسیله به اطلاع می رساند که به دلیل شرکت در این تظاهرات جمعی در مقابل ساختمان فدرال ،  حامیان مادران عزادار ایران در لس آنجلس استثناَ هفته آینده در محل گرد همایی هفتگی خود  در ورودی سانتا مونیکا پیر حضور نخواهند داشت.  


Email us at: solidarity.mourning.mothers.la@gmail                                                                            تلفن تماس:                   310-866 9280