۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

بازداشت رئیس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در بابلسر

خبرگزاری هرانا - طی چند روز اخیر نیروهای امنیتی استان مازندران اقدام به دستگیری طاری رئیس ستاد انتخاباتی مهندس موسوی در شهرستان بابلسر کردند.
به گزارش دانشجونیوز، این اقدام نیروهای امنیتی در جهت فشار بر فعالین سیاسی استان مازندران در آستانه برگزاری سالگرد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. تاکنون علت بازداشت و اتهام وی از سوی نیروهای امنیتی و قضائی ذکر نشده است.

طاری که از مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در دولت اصلاحات بود به گفته مقامات قضائی هم اکنون در بند ویژه زندان متی کلای بابل در کنار دانشجویان به سر می برد.

در ادامه منابع دانشجویی استان مازندران گزارش می دهند که حال این فعال سیاسی استان مازندران به شدت وخیم گزارش شده و پزشک زندان متی کلای بابل مشکل قلبی وی را تائید کرده است، ولی مقامات قضائی و دادستانی بابلسر تحت فشار اداره اطلاعات استان مازندران در روزهای اخیر  هیچ گونه توجهی به این موضوع نداشته اند.

طاری در ماه های اخیر به همراه علی اکبر سروش و احمد میری از اعضای جبهه مشارکت استان مازندران و از اعضای ستاد میرحسین موسوی در استان مازندران توسط اداره اطلاعات استان مازندران دستگیر شده و در زندان اداره اطلاعات ساری و زندان متی کلای بابل بازداشت بوده اند.

لازم به ذکر است در چند روز اخیر جنبش سبز استان مازندران در بیانیه ای به مناسبت سالگرد انتخابات ریاست جمهوری از کلیه مردم سبز  استان مازندران دعوت کرد تا در روز 22 خرداد به همراه دانشجویان این استان در راهپیمائی اعتراضی سکوت سبز شرکت کنند.