۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

مردم یاسوج علیه احمدی نژاد شعار دادند

 
• در جریان سخنرانی روز چهارشنبه ی احمدی نژاد در شهر یاسوج، گروه هایی از مردم شرکت کننده در مراسم سخنرانی، با شعارهای: دروغگو، دروغگو! و مرگ بر دیکتاتور! به وی اعتراض کردند ...

اخبار روز: مردم شهر یاسوج از احمدی نژاد با شعارهای دروغگو، دروغگو و مرگ بر دیکتاتور استقبال کردند.
به گزارش فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، تعداد زیادی از مردم یاسوج در حین سخنرانی وی اقدام به سر دادن شعارهای مرگ بر دیکتاتور و دروغگو، درغگو نمودند.
احمدی نژاد روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه به شهر یاسوج وارد شد و در پارکی نزدیک میدان معلم اقدام به سخنرانی کرد. علیرغم اینکه نیروهای امنیتی و نظامی این منطقه را در کنترل شدید خود داشتند و به صورت گزینشی اجازه ورود به محل سخنرانی می دادند، اما تعدادی از مردم یاسوج هنگام سخنرانی اقدام به سر دادن شعارهایی علیه احمدی نژاد نمودند.
نیروهای لباس شخصی که در بین مردم حضور داشتند اقدام به ضرب و شتم متعرضین و بیرون کردن شعار دهندگان از محل سخنرانی کردند. شعارهای مردم تا پایان سخنرانی احمدی نژاد ادامه داشت.
بنابر این گزراش، از روز گذشته از طرف ستاد خبری وزارت اطلاعات با فعالین دانشجوئی و مدنی شهر تماس گرفته می شد و از آنها خواسته می شد که از صبح امروز خود را به ستاد خبری وزارت اطلاعات در این شهر معرفی کنند.
از شب گذشته و امروز فضای شهر امنیتی و نظامی بود و مامورین در همه‍ی میادین و نقاط اصلی شهر مستقر شده بودند.