۱۳۸۸ بهمن ۱۹, دوشنبه

شرکت حامیان مادران عزادار ایران در لوس آنجلس در تظاهرات 22 بهمن،11 فوریه و نیز گردهمایی ویژه آنان روز شنبه 13 فوریه در اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران

حامیان مادران عزادار ایران در لوس آنجلس برآنند تا در کنار سایر هم میهنان خود در این شهر روز پنجشنبه 22 بهمن مقارن با 11 فوریه ساعت 7-4 در مقابل ساختمان فدرال گرد هم آمده ، همصدا با ملت استوار ایران از هر رنگ و نشانی فریاد آزادی خواهی سر دهند.
 همچنین همزمان با اجلاس بررسی ادواری جهانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو،که بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران را در دستور کار خود دارد، حامیان مادران عزادار نیز برای نشان دادن اعتراض خود به کشتارها، شکنجه ها، اعدام زندانیان سیاسی و نقض حقوق بشر در ایران ، بر آنند تا روز شنبه 13 فوریه ساعت 6-4 در محل گرد همایی های هفتگی خود   برنامه ویژه ای برگزار نمایند.
این برنامه شامل راهپیمایی، موزیک زنده، نمایش فیلم وشعر خوانی خواهد بود و از کلیه علاقمندان دعوت می شود  در این برنامه آزاد شرکت نموده با هنر نمایی داوطلبانه خود به غنای آن بیفزایند . 
 هم میهن عزیز، مادران عزادار ایران به سوی من و تو دست دراز کرده اند تا برای آزادی جگر گوشه های خود ، مادران صلح  و سایر زندانیان سیاسی که بسیاری از آنان در معرض خطر اعدام هستند کمکهای جهانی را طلب کنیم
بیایید تا همزمان با تسلیم دادخواست آنان به دبیر کل سازمان ملل متحد  این صدا را هر چه رساتر به گوش جهانیان برسانیم.

تجمع و شروع راهپیمایی : ساعت 4:00 زمان
 محل آغاز و پایان راهپیمایی:  تقاطع خیابان کلردو و اوشن ، ورودی سانتامونیکا پیر(محل گرد همایی های هفتگی)
 مسیر راهپیمایی: خیابان اوشن، خیابان سانتامونیکا، خیابان سوم، خیابان  برادوی ( مسیری دایره وار تا محل گردهمایی)