۱۳۸۹ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

ضرب و شتم شدید رضا ملک در سلول انفرادی

خبرگزاری هرانا - رضا ملک معاون سابق تحقیق و بررسی وزارت اطلاعات که اخیرا به سلول انفرادی منتقل شده است توسط گارد زندان به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، زندانی امنیتی رضا ملک معاون سابق تحقیق و بررسی وزارت اطلاعات که در هشتم خرداد ماه به دلیل توهین به رهبری به سلول انفرادی بند 240 زندان اوین منتقل می شود پس از تحمل یک هفته انفرادی توسط مامورین مسلح گارد زندان به همراه باباپور رئیس بند 240 با زدن دستبند به صورت قپانی و چشم بند اقدام به ضرب و شتم شدید وی می نمایند که در اثر ضرب و شتم این زندانی دنده وی شکسته شده و به حالت بی هوش درآمده است.

آقای رضا ملک که هم اکنون دچار جراحات فراوانی شده است هم اکنون به اندرزگاه 8 زندان اوین منتقل شده است و مسئولین زندان از رسیدگی پزشکی به این زندانی سر باز می زنند.
شایان ذکر است مدت محکومیت رضا ملک در خرداد ماه سال 88 به پایان رسیده است و ماموران وزارت اطلاعات به دلیل انتشار فیلم این زندانی از سوی مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران از آزادی وی ممانعت به عمل آورده اند و از قوه قضائیه در خواست صدور حکم مجددا برای این زندانی نمودند.