۱۳۸۹ تیر ۱۷, پنجشنبه

گفتگوی تلفنی سید ضیا نبوی با علی تقی پور - دبیر سابق تشکیلات دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

دانشجونیوز
صبح امروز سید ضیا نبوی در گفتگوی تلفنی با علی تقی پور ضمن تشکر از تمام کسانی که پیگیر وضعیت وی در روزهای اخیر بوده اند گفت : " اکنون پس از گذراندن کسالتی در زندان حال من نسبتا خوب است و بیماری بنده تقریبا بر طرف شده و از تمام کسانی پیگیر و ضعیتم در روزهای اخیر بوده اند مخصوصا دوستان من در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل کمال تشکر را دارم.
به گزارش دانشجونیوز، ضیا نبوی در ادامه این گفتگو خاطر نشان کرد: "ظلمی که در حق بنده در یک سال اخیر توسط نهادهای امنیتی و قضایی صورت گرفته آنقدر بزرگ هست که احتیاج به توصیف دوباره آن نیست. "

وی ادامه داد در تمام این صد روزی که در بند 209 زندان اوین بودم با وجود تمام فشارها و کسالت هایی که همگان از آن بی خبر بودند تمام سعی خود را کردم تا در تماسهای تلفنی با خانواده عزیزم خنده را فراموش نکنم تا این روحیه موجبات ناراحتی و نگرانی خانواده ام که در یکسال اخیر زجرهای بسیاری را متحمل شده اند، فراهم نشود.

سید ضیا نبوی در این گفتگوی تلفنی در پایان اشاره کرد: " در زندان اوین زندانیان سیاسی هستند که وضعشان به مراتب از بنده بدتر بوده و در گمنامی به سر می برند." بنده از دوستان و تمام کسانی که پیگیر وضعیت اینجانب در زندان بوده اند درخواست می کنم که به وضعیت این زندانیان گمنام توجه کنند.