۱۳۸۹ خرداد ۲۵, سه‌شنبه

پليس از ادامه سفر 71 زن‌ بدحجاب جلوگيري كرد

خبرگزاری هرانا - نبی الله حیدری، رییس پلیس فرودگاه های ایران، می گوید، ماموران پلیس فرودگاه ها در سه ماه گذشته از مسافرت بیش از 70 زن به خاطر حجاب جلوگیری کرده اند.

به گزارش ایلنا، آقای حیدری همچنین گفت: بیش از 30 هزار نفر پس از تغییر لباس اجازه سوار شدن به هواپیما پیدا کرده اند و به بیش از 87 هزار زن و مرد به خاطر پوشش تذکر داده شده است.
وی با اشاره به ‌اینکه پلیس فرودگاه از ادامه سفر، مسافران بدپوشش جلوگیری می کند از دستگیری 112 نفر زن و 210 نفر مرد در رابطه با بحث ناهنجاری های اجتماعی توسط پلیس فرودگاه های کشور در 82 روز نخست امسال اشاره کرد و افزود: پلیس فرودگاه از ادامه مسافرت 71 نفر از خانم هایی که پوشش مناسب نداشتند، جلوگیری و به مراجع قضایی معرفی کرد.
این مقام مسوول تاکید کرد: پلیس فرودگاه‌های کشور از ورود مستقبلین بد پوشش به سالن فرودگاه جلوگیری می کند.
به گفته سردار حیدری، 33 هزار و 29 نفر افراد بدپوشش و بدحجاب اعم از آقا و خانم پس از تعویض لباس خود به سفر ادامه دادند.
وی، تذکر به 87 هزار و 714 نفر افراد بدحجاب و نیز اخذ تعهد از سه هزار و 506 نفر بدحجاب را از دیگر اقدامات پلیس فرودگاه های کشور طی این مدت عنوان کرد.
این مقام ارشد پلیس فرودگاه های کشور در ادامه با بیان اینکه ضروری است مسافران زن و مرد درتمام سفرهای داخلی و خارجی به فرهنگ و مقدسات مردم کشور احترام بگذارند، در غیر اینصورت اقدام لازم انجام می‌شود، تاکید کرد: در صورتی که مسافران بد پوشش، پوشش خود را اصلاح کنند ،می توانند ادامه مسیر دهند.