۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر: ما را از سر بریده نترسانید

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) با صدور بیانیه ای اعدام های اخیر را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:" طراحان سناریو مرگ با  انتخاب قربانیان خود از میان کردها و سیاه نمایی پیرامون عضویت آنان در گروه های تروریستی ، قصد داشتند تا علاوه بر ایجاد وحشت در جامعه، میان رهبران جنبش سبز و فعالین دموکراسی و حقوق بشر گسستگی ایجاد کنند. ماه هاست آرزوی ایجاد چنین شکافی رادر سر می پرورانند. "!
متن کامل بیانیه را در زیر بخوانید:
خبر کوتاه بود، اعدام شان کردند. طالبان شیعی جنایتی دیگر مرتکب شد.
اجرای احکام ناعدلانه اعدام برای 5 زندانی سیاسی، جامعه ایران را در بهت فرو برد و شعله های خشم را برافروخت. شعله خشمی که زبانه هایش به زودی دودمان حاکمان ستم و ناراستی را خواهد گرفت.
فرزاد کمانگر معلم آزادی خواه و فعال مدنی، همان که مجید توکلی " یک ملت" خطابش کرد، به همراه چهار تن دیگر بدون هیچ گونه مدرک مستدلی و در طی یک پروژه ی امنیتی منزجر کننده به کام مرگ کشانده شدند تا مارهای بر دوش ضحاک که این روزها در کاخ دادگستری به رقاصی مرگ مشغول اند، با آشامیدن خون جوانان وطن روزی دگر را سپری کنند.
در پی این عمل ددمنشانه فریاد خشم و غریو انزجار آزادی خواهان در سراسر دنیا بر آسمان بلند شد و زمین سست تکیه گاه جنایت کاران رو سیاه را به لرزه افکند.
عاملان و بانیان این پروژه می پنداشتند که با کشتار 5 شهروند بی گناه می توانند در دل مبارزین صلح جوی این مرز و بوم رعب ایجاد کنند و آنان را از مسیر مبارزات مدنی خویش منصرف سازند. این کشتارهای سیاسی هدف دیگری نیز در پس خود نهفته داشت و آن همانا ایجاد شکاف در میان ملت متحد ایران است. ملتی که این روزها جوانانش سینه سپر کرده اند و استوار در مسیر آزادی گام برمی دارند.
طراحان سناریو مرگ  انتخاب قربانیان خود از میان کردها و سیاه نمایی پیرامون عضویت آنان در گروه های تروریستی ، قصد داشتند تا علاوه بر ایجاد وحشت در جامعه، میان رهبران جنبش سبز و فعالین دموکراسی و حقوق بشر گسستگی ایجاد کنند. ماه هاست آرزوی ایجاد این شکاف رادر سر می پرورانند. اما زهی خیال باطل!
شعور و بلوغ سیاسی مردمان ایران زمین به درجه ای از تکامل رسیده که نه تنها دسسیسه های شوم کودتا گران را بی اثر می کند بلکه برعکس اسباب اتحاد و انسجام معترضین و مخالفین را بر حول محور حقوق بشر و مخالفت با اعدام های  سیاسی فراهم می آورد.
اینک نیز گستاخانه چرخ اعدام را به راه انداخته اند تا مبارزین پاک نهاد وطن را به زعم خویش مرعوب نمایند. دادستان بیداد گستر تهران می گوید اعدام های جدید در راه اند و برای رهبران جنبش سبز خط و نشان می کشد. متحیریم که اینان چگونه هنوز صدای مردم را نشنیده اند و روز به روز پرونده تبهکاری خویش را سیاه تر می نمایند و از عاقبت روز جزا در درگاه ملت شریف ایران نمی ترسند.
در پایان، انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر ضمن محکوم کردن این جنایت و همدردی با خانواده های متالم این عزیزان،  برخود لازم  می داند تا ددمنشان شب پرست را هشدار دهد که چنین اقداماتی نه تنها هراسی در دل فرزندان آزاده ایران زمین ایجاد نمی کند، بلکه اراده و همت ایشان را برای به زیر کشاندن ستمگران بیش از پیش می سازد.
اربابان قدرت را خطاب می کنیم که " ما را از سر بریده نترسانید". ما زنده برآنیم که آرام نگیریم.