۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

مادران صلح ایران: بیانیه محکومیت کشتار حامیان مردم غزه

 

اخبار روز: مادران صلح ایران بیانیه ای در محکومیت کشتار حامیآن مردم غزه منتشر کردند. متن این بیانیه در پی آمده است:

بیانیه محکومیت کشتار حامیان مردم غزه
گوئی رنج ملت فلسطین را پایانی نیست!

این بار حامیان مردم غزه و فعالان حقوق بشر آماج تیرهای ارتش اسرائیل قرار گرفته اند.
در پی شبیخون ناجوانمردانه ارتش اسرائیل در محدوده آبهای بین المللی دهها حامی حقوق بشر کشته و زخمی شدند و آنها که زنده مانده اند با تن های زخمی بازداشت شده و تاوان انسان دوستی خود را دریافت کرده اند.
همواره متجاوزین و سرکوبگران برای توجیه اعمال غیرانسانی خود قربانیان خشونت را متهم به استفاده از سلاح سرد می نمایند حتی در اینصورت هم پاسخ سلاح سرد ریا، سرب داغ نیست. می دانیم روشهای فراوانی برای مقابله با بحران وجود دارد. گلوله تنها انتخاب نیست .
مادران صلح ایران این خشونت آشکار و کشتار انسانهای بیگناه را محکوم می نماید و خواهان آزادی فوری فعالان حقوق بشر در بند می باشد.
مادران صلح ایران خواهان برچیده شدن محاصره غزه می باشد. برخورداری از حق حیات از حقوق بدیهی همه انسانهاست. می دانیم آثار تحریم ها بر غیرنظامیان بویژه زنان وکودکان تحمیل می شود .
مادران صلح ایران تشکیل کمیته تحقیق مستقل از طرف سازمان ملل متحد برای بررسی ابعاد فاجعه و محکومیت جدی عوامل این کشتار خواستار است . انتظار می رود جامعه جهانی واکنشی یکسان دربرابر اعمال خلاف قوانین بین المللی ابراز دارد.
مادران صلح ایران آمادگی دارد در یک تجمع ایرانی به این بی عدالتی و کشتار اعتراض نماید و همچنین مایل است در کاروانهای اعزامی به غزه مشارکت داشته باشد.
مادران صلح ایران بر ادامه مذاکرات صلح و قطع کامل جنگ و تحریم در غزه پای می فشارند.

مادران صلح ایران
۱٣/٣/٨۹