۱۳۸۹ خرداد ۲۶, چهارشنبه

سوقصد به جان شهریار حسین بر فعال دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان

 

خبرگزاری هرانا - شهریار حسین بر فعال دانشجویی اصلاح طلب دانشگاه سیستان و بلوچستان، روز دوشنبه 24 خردادماه، در صحن دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت.

به گزارش دانشجونیوز این فعال دانشجویی تا کنون دو بار با احکام انضباطی و حذف ترم مواجه شده است، که یک بار آن مربوط به سال 1387 و تجمع صنفی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در خصوص ناامنی در دانشگاه و بار دیگر در تابستان 1388 و به خاطر اعتراضات دانشجویان به نتایج انتخابات، است. وی ترم تحصیلی گذشته را نیز به دانشگاه ممنوع الورود بوده است.

ظهر روز دوشنبه شخصی ناشناس به درون کتابخانه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان آمده و از وی درخواست بیرون آمدن از کتابخانه جهت صحبت را می کند. وی به همراه شخص مذکور از کتابخانه بیرون آمده و متعاقبا دو نفر دیگر با صورت های بسته به وی حمله و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

در چند روز گذشته احکام انضباطی برای عده ای از دانشجویان در خصوص نزاع و چاقوکشی صادر شده است، که همین اشخاص در تجمع روز 22 خرداد قصد بر هم زدن تجمع دانشجویان را با ایجاد درگیری و توهین به دانشجویان را داشتند.

با توجه به برگزاری تجمع اعتراضی در سالگرد انتخابات توسط دانشجویان، این شبهه وجود دارد که این افراد با اقدام انتقام‌جویانه و با ضرب و شتم حامیان جنبش سبز، قصد در تعدیل احکام انضباطی صادره برای خود را دارند.