۱۳۸۹ خرداد ۲۸, جمعه

بعد از اخطار هيات نظارت بر مطبوعات؛ وقفه در انتشار روزنامه پول

خبرگزاری هرانا - صاحب امتياز روزنامه پول از عدم انتشار اين روزنامه طي روزهاي آينده بطور موقت خبر داد.

اميرحسين فرخ مهر با بيان اين كه بعد از اخطار هيات نظارت بر مطبوعات به روزنامه، احساس كرديم سوءتفاهم‌هايي در نحوه عملكرد روزنامه پول وجود دارد، اظهار كرد: ترجيح مي‌دهيم تا زمان بازنگري رويکردها، مدت كوتاهي روزنامه را منتشر نكنيم.

به گزارش ایسنا، وي ادامه داد: درآستانه هفت سالگي روزنامه، سعي مي‌کنيم در سياست‌گذاري، صفحه‌آرايي و محتوا بازنگري کنيم و در اين مدت سعي خواهيم کرد با مقامات دولتي رايزني و مشورت کنيم تا بيش‌تر از گذشته امکان انعکاس فعاليت‌ها و سياست‌هاي اقتصادي دولت را پيدا کنيم.

وي با بيان اين که اقتصاد کشور شرايط ويژه و حساسي دارد گفت: بطور قطع هدف ما اين بوده که نقد منصفانه‌ اي بر سياست هاي اقتصادي دولت داشته باشيم و اميدواريم در دور تازه انتشار روزنامه منصفانه‌تر از گذشته عمل کنيم.

فرخ مهر با تاكيد بر اينكه هيچ فشاري از طرف دولت و نهادهاي دولتي به روزنامه پول مبني بر عدم انتشار وارد نشده است، اظهار كرد: اميدواريم ظرف مدتي کوتاه با شكلي جديد از نظر ظاهر و محتوا و نيز تغيير در برخي رويه‌ها، انتشار روزنامه را از سر بگيريم.

وقفه در انتشار روزنامه پول، روز پنج‌شنبه در صفحه اول اين روزنامه انعکاس يافت که در آن آمده است: "شوراي سياست‌گذاري روزنامه پول در آغاز هفتمين سال فعاليت خود، وقفه در انتشار آن را به‌منظور ارتقاي کيفي، تنوع بخشي و بازنگري در پاره‌اي امور ضروري تشخيص داده است. از اين رو موقتا از خدمت خوانندگان گرامي مرخص مي‌شويم و اميدواريم هرچه زودتر ديدار تازه کنيم ."

روزنامه پول در زمان انتشار با درج مقالات کارشناسی و مصاحبه  با صاحبنظران و کارشناسان سیاستهای اقتصادی دولت را نقد و بررسی می کرد.