۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

انتقال چند ساعته مهدیه گلرو به بند ۲۰۹ برای بازجویی



رهانا - وحید لعلی‌پور گفت: مهدیه گلرو، امروز صبح برای چندین ساعت جهت بازجویی دوباره به بند ۲۰۹ منتقل شد.
لعلی‌پور با بیان این مطلب گفت: «از جزییات این بازجویی و علت انتقال مهدیه به بند ۲۰۹ اطلاع خاصی در دست نیست. انتقال مهدیه به بند ۲۰۹ در حالی صورت می‌گیرد که دادگاه مهدیه تشکیل شده و منتظر ابلاغ حکم است. این مساله از این جهت قابل تامل است. من واقعا نمی دانم این دوستان دقیقا چه چیزی می‌خواهند؟»
به گزارش خبرنگار رهانا در حالی که امروز مهدیه را برای بازجویی به بند ۲۰۹ منتقل شد، خانواده مهدیه گلرو نیز با توجه به اعلام قاضی پرونده مبنی بر عدم اجازه دادستان تهران با آزادی با وثیقه مهدیه گلرو به دادستانی مراجعه کردند که در دادستانی اعلام کردند که در صورتی که پرونده متهمی تعیین شعبه شود دیگر دادستان در پرونده دخالت نمی کند.
از طرف دیگر بعد از مراجعه به دادستانی خانواده مهدیه گلرو به دادگاه انقلاب مراجعه کردند که متاسفانه منشی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب (آقای ستاری) حتی اجازه مراجعه به شعبه را نیز به خانواده مهدیه گلرو ندادند. و مادر و خواهر مهدیه بدون حصول هیچ نتیجه ای بازگشتند.
مهدیه گلرو فعال دانشجویی از تاریخ ۱۲ آبان ماه بازداشت شده و در زندان اوین به سر می‌برد. وی نزدیک به سه ماه در سلول‌های بند ۲۰۹ زندان اوین مورد بازجویی قرار گرفت که نیمی از مدت را نیز در سلول انفرادی سپری کرده است.