۱۳۸۹ شهریور ۱۲, جمعه

گزارشات از حمله اراذل و اوباش بسیجی به منزل مهدی کروبی و پیامها در این ارتباط



پیام میرحسین موسوی به مناسبت حملات سازمان یافته به منزل مهدی کروبی

اقدامات سیاه و نفرت انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را سد نمی کند

کلمه:

در پی اقدامات وحشیانه ی «اوباش بسیجی نما» و حمله سازمان یافته ی دولتی به منزل آقای کروبی، میرحسین موسوی در پیامی ضمن تقبیح این عمل، آن را نشان ازگم کردگی راه اقتدارگرایان و همچنین مقوم اراده ی مردم برای نیل به آزادی دانست.
به گزارش کلمه متن پیام موسوی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
حمله اوباشان رو سیاه به منزل حجت الاسلام و المسلمین کروبی یار شجاع مردم در شب قدر نشان از ره گم کردگی اقتدار گرایان است. آنها با این اقدامات سازمان یافته که حدود ۵روز است زیر نظرنیروهای انتظامی و امنیتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شریف و دشمنی با اسرئیل بهانه است دشمن واقعی اقتدارگرایان کروبی و شخصیتهای امثال او و سایر آزادیخواهان است. همانطور که در ۲۲ بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرایان نه جشن پیروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ایران است.
فاجعه حمله به منزل جناب اقای کروبی که به دنبال حمله به منازل مراجع عالیقدر در قم و شیراز صورت می گیرد بهترین نشان خوف اقتدار گرایان از جنبش مردمی و نیز بهترین دلیل برای ابزاری شدن همه شعار ها و مراسم و مناسک اسلامی وانقلاب است طرفه آنکه از سوی سازمان دهندگان این اقدامات مفتضحانه، سال و روز هم برای پایان عمر ظلم اسرئیل اعلام می شود. ما می گوئیم شما با این اقدامات سیاه و نفرت بر انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را نمی توانید سد کنید بلکه راه نیل به آزادی را برای آزادی خواهان کوتاه تر می کنید.
میرحسین موسوی

 

• حملات شدیدی که از شب گذشته همراه با تیراندازی به سوی خانه ی مهدی کروبی آغاز شد، ادامه دارد. مهدی کروبی از خانه ی خود مردم را به ادامه ی مبارزه برای حقوق خود فرا خوانده و میرحسین موسوی در پیام کتبی و تماس تلفنی با مهدی کروبی برای حضور در خانه ی او اعلام آمادگی کرده است ...


اخبار روز: شب جمعه منزل مسکونی مهدی کروبی از رهبران معترضین در ایران برای چندمین شب متوالی مورد حملات سازمان یافته نیروهای بسیجی وابسته به حکومت قرار گرفت.
به گزارش سحام نیوز نیروهای بسیج با استفاده از سلاح گرم اقدام به حمله به منزل مهدی کروبی نمودند. آنها پس از شکستن درب منزل اقدام به ورود به ساختمان کردند. نیروهای محافظ به مجبور به تیراندازی هوایی شدند. بنابر این گزارش نیروهای انتظامی علی رغم حضور در صحنه اقدامی برای جلوگیری از این حملات صورت ندادند.
سر تیم محافظان مهدی کروبی که برای صحبت با مهاجمین به سمت آنان رفته بود، به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفت به حالت اغما فرو رفت. در پی این اقدام آقای یاری به سرعت به بیمارستان منتقل شد.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز، افراد مهاجم ضمن تیر اندازی به ساختمان، اقدام به قطع کردن تمامی چراغ های خیابان و
تخریب لوله های انتقال آب کردند.
همزمان با این اقدامات نیروهای انتظامی صحنه را به طور کامل ترک کردند.

استقرار نیروی یگان ویژه
به دنبال حمله شدید نیروهای مهاجم، یس از ساعاتی، نیروهای یگان ویژه در محل مستقر شدند. با استقرار نیروهای یگان ویژه، افراد مهاجم اقدام به ابتدای کوچه عقب نشینی کرده و مشغول برگزاری مراسم احیا شدند!

درخواست کروبی از مردم
مهدی کروبی در پیامی از مردم خواست تا از حضور در اطراف منزل وی خودداری کنند. مهدی کروبی در این پیام کوتاه بر حفظ جان و امنیت مردم تاکید کرده و از آنان درخواست نمود که امشب (پنجشبنه شب) از حرکت به سمت منزل وی خودداری کنند. وی همچنین از همه همسایگانی که دراین پنج شب مورد آزار و اذیت قرار گرفتند پوزش خواسته و طلب بخشش نمود.
مهدی کروبی به خبرنگار سحام نیوز گفت: دراین شب مبارک، آنچه را که خداوند برایم مقدر کرده باشد با تمام وجود پذیرایم و تا آخرین لحظه از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد. وی همچین در پی تاکید محافظان و اطرافیان حاضر به ترک ساختمان نشد و گفت که تا آخر ایستاده ام.

تجمع مجدد نیروهای بسیجی ها
بنابر گزارش ها ازساعت ۸ صبح روز جمعه تعداد کثیری از نیروهای بسیجی و سپاهی با تجمع در مقابل منزل مهدی کروبی اقدام به برگزاری مراسم دعای زیارت عاشورا نمودند. تجمع این افراد با هدف جلوگیری از خروج مهدی کروبی از منزل برای شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت.
از شب گذشته خطوط تلفن ساختمان محل سکونت مهدی کروبی قطع گردیده شده است و عملا ارتباط تلفنی با وی مقدور نیست.
نیروهای یگان ویژه محل را ترک کرده اند و تنها تعداد اندکی از نیروهای وظیفه انتظامی در محل مستقر هستند.
ساعتی بعد تعداد زیادی موتور سوار اقدام به محاصره ی تمامی کوچه های اطراف منزل مهدی کروبی نمودند.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز با ورود این افراد دور جدیدی از تهاجمات تدارک و سازماندهی شد. برپایه ی این گزارش
این افراد قصد ورود به منزل مهدی کروبی را داشته اند.

پیام میرحسین موسوی
در پی اقدامات وحشیانه ی «اوباش بسیجی نما» و حمله سازمان یافته ی دولتی به منزل آقای کروبی، میرحسین موسوی در پیامی ضمن تقبیح این عمل، آن را نشان ازگم کردگی راه اقتدارگرایان و همچنین مقوم اراده ی مردم برای نیل به آزادی دانست.
به گزارش کلمه متن پیام موسوی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
حمله اوباشان رو سیاه به منزل حجت الاسلام و المسلمین کروبی یار شجاع مردم در شب قدر نشان از ره گم کردگی اقتدار گرایان است. آنها با این اقدامات سازمان یافته که حدود ۵ روز است زیرنظر نیروهای انتظامی و امنیتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شریف و دشمنی با اسرئیل بهانه است. دشمن واقعی اقتدارگرایان کروبی و شخصیتهای امثال او و سایر آزادیخواهان است. همانطور که در ۲۲ بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرایان نه جشن پیروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ایران است.
فاجعه حمله به منزل جناب اقای کروبی که به دنبال حمله به منازل مراجع عالیقدر در قم و شیراز صورت می گیرد بهترین نشان خوف اقتدار گرایان از جنبش مردمی و نیز بهترین دلیل برای ابزاری شدن همه شعارها و مراسم و مناسک اسلامی وانقلاب است طرفه آنکه از سوی سازمان دهندگان این اقدامات مفتضحانه، سال و روز هم برای پایان عمر ظلم اسرئیل اعلام می شود. ما می گوئیم شما با این اقدامات سیاه و نفرت بر انگیز اراده معطوف به آزادی مردم را نمی توانید سد کنید بلکه راه نیل به آزادی را برای آزادی خواهان کوتاه تر می کنید.
میرحسین موسوی

تماس تلفنی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با مهدی کروبی
میرحسین موسوی و زهرا رهنورد همچنین در تماسی تلفنی (تلفن همراه) با مهدی کروبی، اقدامات سخیف و نابخردانه ی جمعی مسلمان نما را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز میرحسین موسوی ضمن اعلام آمادگی برای حرکت به سمت منزل مهدی کروبی و حضور در کنار ایشان گفت: ”متاسفانه این افراد چیزی از آبروی کشور باقی نگذاشته اند و وضع کشور را به این صورت درآورده اند.”
مهدی کروبی نیز ضمن تشکر از آقای موسوی به ایشان گفت: ”شما خود در صف اول مبارزه ایستاده اید.” آقای کروبی در ادامه افزود: ”آنچه که اکنون مهم است، دفاع از آزادی و حقوق بر حق مردم است.”


آخرين خبرها از مهدی کروبی (ويژه گويا) 

 

طبق خبرهای دريافتی، تا دقایقی پیش، چهار یا پنج سرباز نیروی انتظامی در مقابل منزل مهدی کروبی حضور داشتند که هیچ کاری نمی‌کردند اما همان ها را هم بردند واکنون منطقه در تصرف کامل نيروهای بسيج طرفدار دولت است.

 همچنين گزارش می‌شود که حمله‌کنندگان با خیال آسوده و بدون هیچ‌گونه مانعی، از دیوارهای خانه بالا رفته‌اند و سیم تمام تلفن‌ها را قطع کرده‌اند.
شنيده می‌شد که سردسته حمله‌کنندگان به یاران‌اش می‌گفت «همه شیشه‌ها تا طبقه سوم خرد شده حالا نوبت طبقه چهارم است!»
به نظر می‌رسد تمام حملات پنج روز گذشته، بهانه‌ای برای وقايع امروز و جلوگیری از حضور مهدی کروبی در راهپیمایی روز قدس بوده است.


با ورود بیش از ۲۰ موتورسوار و محاصره کامل منزل کروبی؛ دور جدید حملات آغاز شد (۴)


سحام نیوز: از دقایقی قبل تعداد زیادی موتور سوار اقدام به محاصره ی تمامی کوچه های اطراف منزل مهدی کروبی نمودند.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز با ورود این افراد دور جدیدی از تهاجمات در حال تدارک و سازماندهی میباشد.
این افراد قصد ورود به منزل رادارند.
اخبار تکمیلی در ادامه خواهد آمد.



ابعاد تازه ای از حمله وحشیانه شب گذشته به منزل کروبی/کشیدن چادر از سر زن مسلمان در شب قدر

 سحام نیوز: به گزارش شاهدان عینی، شب گذشته نیروهای اراذل و اوباش بسیجی درب منزل مهدی کروبی با حمله به یک زن او را به شدت کتک زدند. بنا به این گزارش متاسفانه این بسیجیان به ظاهر مسلمان درماه رمضان و شب قدر با کشیدن چادر از سر این زن وی را به شدت مورد آسیب قرار دادند.
همسر وی نیز که جهت دفاع از همسرش بر آمد با ضرب و شتم شدید از طرف یکی از نیورهای یگان ویژه ها مصدوم می گردد. متاسفانه یگان ویژه به جای دستگیری عاملن این فاجعه، این زن و شوهر که از خانواده شهدا نیز می باشند را دستگیر و داخل یک ون محبوس کردند.
گویا از نظر این افراد مهاجم، جرم این زن صحبت با گوشی تلفن همراه بوده است.


بیانیه سازمان ادوار تحکیم در اعتراض به حمله اجیر شدگان حکومتی به منزل مهدی کروبی



در آستانه روز قدس؛ بیانیه سازمان ادوار تحکیم در اعتراض به حمله اجیر شدگان حکومتی به منزل مهدی کروبی
طبق آمار رسمی کشور ماه مبارک رمضان  ماهی است که میزان ارتکاب جرم در جامعه کاهش می یابد و این به معنی اینست که خلافکاران نیز در این ماه حرمتهایی را پاس می دارند. اما با کمال تأسف باید گفت که ظاهراً اقتدارگرایان، این گندم نمایان جو فروش برایشان ارزش های دینی و آیینی نیز محلی از اعراب ندارد و اعمال مجرمانه شان در این ماه عزیز نیز بنایی بر کم شدن ندارد.
اینکه حکومتی برای جلوگیری از حضور شخصیتی شناخته شده که سابقه انکارناپذیری در مبارزات پیش از انقلاب دارد و طعم تلخ زندان های رژیم گذشته را چشیده است، در راهپیمایی روز قدس، مزدوران لباس شخصی را به در منزل او بفرستند تا با ایجاد رعب و وحشت و الواط گری و هل من مبارز طلبی حضور او را ناممکن سازند، عمل مجرمانه  ای است که نمونه اش را در هیچ قوطی عطاری در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت. به راستی چه کسی با چه حقی می تواند نه شخصیتی مبرز همچون کروبی که حتی یک انسان عادی را از حق حضور در برنامه ای که به طور قانونی در حال برگزاری است را سلب کند؟
بواقع جای بسی تأسف و دریغ است که حاصل خون هزاران انسان آزاده به بازیچه ای در دستان عده ای انسان بی خرد بدل شده است که به هیچ اصل و مرام اخلاقی و وجدانی پایبند نیستند. نظامی که برای استقرار عدالت و قانون شکل گرفته بود و روز قدسش بنا بود روز نفی انحصار طلبی و استبداد و حق کشی و تجاوز باشد، اکنون کلمه حق و قانون و عدالت و آزادی در آن مهجورترین کلماتند و سالیانی است در مسیری خلاف  این ارزشهای بنیادین گام بر می دارد. حکومتی که وظیفه اش حراست و حفاظت از امنیت مردمان است، وظیفه اش را محافظت از مشتی هتاک و اوباش مزد بگیر تعریف نموده است.
حکومتی که باید نخبگان را بر صدر نشاند، ایشان را در تنگنای سیاه چالها محبوس نموده است. حکومتی که باید احزاب را قدر نهد، اعضایشان را یک به یک در بند می نماید تا شاید خاموششان سازد و …
به راستی اگر کودتاگران معتقدند که جنبش سبز تمام شده است و اینان از این به قول خودشان فتنه سربلند بیرون آمده اند، پس اینهمه واهمه و دستگیری و رزمایش خیابانی برای چیست؟ هراس از حضور یک انسان در راهپیمایی رسمی کشور ناشی از چیست؟ لشگر کشی به محل سکونت یک منتقد معتقد به نظام جمهوری اسلامی نشانه چه چیزی می تواند باشد؟ اینکه چند میلیون انسان معترض در خیابان های شهرمجال اعتراض یابند یا اینکه حکومتی به همان مقیاس و بلکه بیشتر نیروهای گارد و بسیج و غیره را برای سرکوب در خیابانها بگمارد، نتیجه منطقی اش چه تفاوتی می کند؟ نتیجه اش اکثریت بودن معترضین نیست؟
آیا حال و روز امروز کودتاچیان مصداق بارز این کلام فخر شعر معنوی ایران مولانا نیست که:
که گفت که آن زنده جاوید بمرد
که گفت که آفتاب امید بمرد
آن دشمن خورشید بر آمد بر بام
دو چشم ببست و گفت خورشید بمرد
همه این حرکات نشانه ای است از اینکه حاکمیت حیات و سرزندگی جنبش سبز را باور دارد اما متاسفانه راهکاری که در پیش گرفته است همچون همیشه باز کردن تمامی گره ها با دندان های تیز است راهی که البته به جایی نخواهد رسید.
سازمان دانش  آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت) به عنوان سازمانی که در انتخابات ریاست جمهوری از مهدی کروبی این شیخ شجاع اصلاحات حمایت نمود، ضمن اعتراض شدید به فاجعه تعرض چند باره به منزل مسکونی ایشان ،مداوماً اعلام می دارد که همچنان با تمام توان پشت در پشت ایشان و میر حسین موسوی رهبران جنبش سبز خواهد بود و همچنین مسؤولیت هرگونه تعرض به ایشان را مستقیماً متوجه صاحبان اصلی قدرت می داند و قاطعانه اعلام می کند که شرکت در راهپیمایی رسمی (و حتی غیر رسمی ) کشور حق طبیعی هر یک از شهروندان است و مطابق قانون اساسی هیچ شخص یا شخصیتی حق سلب آنرا ندارد.
سازمان ادوار تحکیم همچنین امیدی البته کم ثمر دارد که ذره ای تعقل در مجموعه حاکمیت فعلی وجود داشته باشد که در شرایط دشوار داخلی و خارجی امروز کشور که حاصل نابخردی های مسؤولان نامسؤول فعلی است، ظرفیت های باقی مانده برای آشتی و گفتگو با ملت را یک به یک و به ثمن بخس نابود نسازند که پل های ویران شده، راهی مسدود برای بازگشت خواهند بود.
سازمان دانش آموختگان ایران اسلامی (ادوار تحکیم وحدت)



تماس تلفنی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با مهدی کروبی

 
 سحام نیوز: میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در تماسی تلفنی (تلفن همراه) با مهدی کروبی، اقدامات سخیف و نابخردانه ی جمعی مسلمان نما را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز میرحسین موسوی ضمن اعلام آمادگی برای حرکت به سمت منزل مهدی کروبی و حضور در کنار ایشان گفت:” متاسفانه این افراد چیزی از آبروی کشور باقی نگذاشته اند و وضع کشور را به این صورت درآورده اند.”
مهدی کروبی نیز ضمن تشکر از آقای موسوی به ایشان گفت:” شما خود در صف اول مبارزه ایستاده اید.”  آقای کروبی در ادامه افزود:” آنچه که اکنون مهم است، دفاع از آزادی و حقوق بر حق مردم است.”




از صبح امروز تجمع مجدد نیروهای بسیجی جهت جلوگیری از خروج مهدی کروبی از منزل /ارتباط ساختمان با بیرون قطع شد


سحام نیوز: ازساعت ۸ امروزتعداد کثیری از نیروهای بسیجی و سپاهی با تجمع درب منزل مهدی کروبی اقدام به برگزاری مراسم دعای زیارت عاشورا نمودند.
به گزارش خبرنگار سحام نیوزتجمع این افراد با هدف جلوگیری از خروج مهدی کروبی از منزل برای شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت پذیرفته است.
در همین راستا از شب گذشته خطوط تلفن ساختمان محل سکونت مهدی کروبی قطع گردیده شده است
 و عملا ارتباط تلفنی با ایشان مقدور نیست.
لازم به یادآوریست شب گذشته در حمله وحشیانه  این افراد به منزل مهدی کروبی خسارت های سنگینی وارد آمد. در پی این اقدام متاسفانه سرتیم محافظان ایشان به شدت آسیب دید و در حالت اغما به بیمارستان منتقل گردید.
متاسفانه نیروهای یگان ویژه محل را ترک کردند و صرفا تعداد اندکی از نیروهای وظیفه انتظامی در محل مستقر هستند.



درخواست مهدی کروبی از مردم


سحام نیوز: مهدی کروبی در پیامی از مردم خواست تا امشب از حضور در اطراف منزل ایشان به شدت خودداری کنند.
به گزارش خبرنگار سحام نیوز مهدی کروبی در این پیام کوتاه بر حفظ جان و امنیت مردم تاکید کرده و از آنان درخواست نمود که امشب از حرکت به سمت منزل ایشان خودداری کنند. ایشان همچنین از همه همسایگان و عزیزانی که دراین پنج شب مورد آزار و اذیت قرار گرفتند پوزش خواسته و طلب بخشش نمودند.
مهدی کروبی در همین راستا به خبرنگار ما گفت: دراین شب مبارک، آنچه را که خداوند برایم مقدر کرده باشد با تمام وجود پذیرایم و تا آخرین لحظه از حقوق مردم کوتاه نخواهم آمد.
ایشان همچین در پی تاکید محافظان و اطرافیان حاضر به ترک ساختمان نشدند و گفتند که تا آخر ایستاده ام.